Mixed media tavla

Var på en träff i lördags hos Scrapfabriken och satt brevid en trevlig tjej. Hon frågade om jag hade en blogg och det har jag ju även om det är länge sedan jag gjorde inlägg här. Så nu blir det liv i bloggen igen.

Gjorde en tavla med mixed media. 
Är verkligen roligt att göra tavlor men det kan vara frustrerande under tiden då det inte alltid blir som man vill. Tror att mina medscrappare i lördags kan hålla med om att jag ibland kunde slängt tavlan i golvet när det krånglade.

Allt utom knapparna kommer ifrån Scrapfabriken
Canvasen är 20x20cm. 
Stenciler från The crafters workshop
Art basic heavy gesso white 
Art basic heavy gesso black
Art basic soft matte gel
Art basic 3D gloss gel 
Sprayfärger från Linsy's stamp gang och Heidi Swapps Color shine 
Finnabair art ingredients glass beads och glass glitter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0